Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Frida - 2 mars 2012 19:01

Onsdag: I onsdags så skulle jag egntligen varit ledig men hade bytt pass med Lisa så att jag kunde åka iväg på kryssning där i början av Februari. Jag har idag stått i Sadeln i regnet, mindre kul men jag hade i alla fall trevligt sällskap :)

Världens sötaste och mysigaste lilla vovve, sötis Jack. Haha han satt och stirrade på mig medan jag åt och hoppades att jag skulle tappa något, hehe han fick smaka lite pannkaka vilket han gilla. Godare än banan :D hehe


Utsikten för dagen



      Vi var lite trötta och uttråkade på slutet men när vi väl fick stänga och jag plockat bort allt så lekte vi med min vante vilket vi båda tyckte var kul. Sen blev vi hämtade och Jack fick springa en bit men sista biten av uppförsbacken fick han så lov att hoppa upp i mitt knä på skotern vilket han inte rikigt ville :P Mys! Tack Jack för en trevlig dag! 

 
Inte var jag nöjd med att jobba dag så jag tog på mig att jobba kväll (gôtt med pengar) också, då hamna jag i Björnliften. Kul med omväxling :)

                                             

Kvällens utsikt från Björnliften. (Ursäkta den dåliga bilden, den är tagen med mobilen glömde kameran i väskan)


Torsdag: En rätt lugn och bra dag, härligt soligt väder i stort sett hela dagen och sen på kvällen körde jag Nallen. Haha hade underbart kul, vi hade lekstuga hos mig i Nallen. Massa busiga barn, helt underbart!

Fredag: Idag har inte varit någon rolig dag, många liftar som har varit stängda pga blåst så de har varit galet mycket folk hos oss i Björnen. Tror dock att jag klarade mig bäst, men jag höll på att svimma där ett tag. Kroppen börjar säga emot och är inte glad att jag jobbat så mycket men jag har helgen kvar innan jag har en dag ledigt, puh måste klara de! Woken som mamma hade gjort till mig smaka extra bra just idag och när jag var mätt och go så sov jag en kvart innan de var dags att ta tag i resten av dagen som gick mycket bättre :P Min snowboard polare kom förbi idag igen :) Skällde ut han för kanske två veckor sen när han preja ner knatteingången och nu när han kommer säger han tjenare kompis, dagen efter kom han och bad om ursäkt, han insåg nog att de var bättre att vara kompis med mig istället :)

Sen var de otroligt skönt att få åka hem medan de fortfarande var ljust!! Nu är de dags för en efterlängtad varm kopp choklad och sen blir de sängen. Godnatt! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards