Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Frida - 19 mars 2012 19:12

Jag trodde helt ärligt att jag skulle klara av hela arbetsdagen, kände mig lite seg imorse när jag klev upp men sen blev de bättre. Jag fick i mig frukost och begav mig iväg till jobbet. Lite morgontrött. Och sen har de gått upp och ner i vågor hela dagen. Men tillslut blev de för mycket för mig och jag fick ringa och sjukanmäla mig, orkade inte längre kämpa emot febern, illamående och den lilla orkeslöshet jag hade. Panodilen jag hade tagit bet ju inte heller och jag kände inte att jag orkade vara behjälplig så efter lunchen fick jag nog. Pratade med Magnus och han ringde snabbt upp Anders som snabbt fixade en ersättare, de dröjde dock ganska länge innan Magnus och min avbytare kom men dem 40min var visserligen ganska långa men dem var inte svårare att stå ut än dem tidigare minuterna. Är så glad och tacksam för hjälpen och att de ändå gick fort. 


En stund innan Magnus kom så tittade Per (pistör) förbi bara för att kolla hur jag mådde, just då mådde jag lite bättre (var på toppen av sjukberget som man säger så :P). Han stanna och prata en stund innan han skulle dra vidare, himla snällt av han å titta förbi :) Sen äntligen kom Magnus och ja vad han nu hette :P Efter en snabb genomgång hur liften funkar så drog vi (kändes bra att lämna över Hermlinen trots att de var till en främling, tror han tar väl hand om henne). De viktigaste var att han fick veta att Knatteingången inte ska tas bort och att man måste hålla in startkanppen tills den lyser grönt :) Sen att Magnus tala om vart alla bockar och sånt ska flyttas var ju bara ett plus :P 
Magnus släppte av mig vid parkeringen och efter att ta tackat för hjälpen så drog jag hem och dök direkt ner i sängen och efter en stund så somna jag och vakna inte förrän halv sju (sov en 3 timmar). När jag vakna kände jag mig lite seg i huvudet, men jag ringde Basse (som vanligt :D ) och sen lyckades jag få i mig 2 våfflor och nu tänkte jag kolla på 112-På liv och död innan de är dags att krypa ner i sängen igen :P 


Godnatt!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards