Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Frida - 23 mars 2012 19:34

Igår var de en lugn och regning dag, de regnade ju precis hela dagen så jag gick inte ut i onödan :P Satt inne och läste boken Farliga Vidder, hur skönt som helst och grymt spännande bok! :D Efter jobbet drog jag hem till Flisan för att göra oss iordning inför kvällens Grillfest hemma hos chefen :) Efter att vi pratat, skrattat, bytt om, skrattat och pratat lite mer var de dags att bege sig iväg. Tråkigt att vi inte kunde vara ute, men Olle (chefen) kämpade på med grillningen ändå - stor eloge till han!, men vi hade de trångt och mysigt inne. Två rum fulla med liftvärdar, lunchavlösare, pistmaskinsförare och en och en annan pistör och så lilla Jack såklart (vovven). 


Efter att ha ätit popcorn till förrätt och myst i soffan tillsammans med underbara vänner så var hamburgarna äntligen klara :) Mums mums! Jag och Robin (pistör) hade armbrottning och jag vann - eller ja vi kan låtsas de i alla fall hehe. Skyller på dåligt fotfäste, vi körde i luften nämligen :P Sen vid tjugo över tio var de dags för mig att dra hem, lika bra att gå medan man fortfarande har kul :) sen hade jag ju en arbetsdag idag med som har varit lika lugn som igår, vilket innebar att jag kunde fortsätta på boken :P, och nästan lika mycket regn. Regnade i alla fall fram till halv två, usch de sliter så på snön och jag blir orolig att den inte ska hålla säsongen slut! :S


Nu blir de lite fredagsmys innan de är dags att krypa ner i sängen och imorgon hoppas jag på lite sol! :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards