Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Frida - 13 mars 2012 21:25

Igår var vi rätt sega, hehe vilket vi var hela söndags kvällen också. Riktiga slappisar var vi, inte Arwen då. Han tog all energi :P

Men ungefär tjugo i två packade vi oss iväg till tåget mot Gbg för lite lunch och syskonhäng innan de var dags för mig att kliva på nattåget som skulle gå 16.50 (tidigt nattåg :P) vi kom inte iväg förrän tjugo över, suck men trots detta var jag till min glädje framme 2min tidigt :D Resan gick bra och jag har verkligen haft en toppen helg tillsammans med Anna och Arwen men även med TTT :D


Idag var de dags att jobba igen efter fyra dagars ledighet, kändes lite jobbigt speciellt med tanke på de hemska vädret - STORM! Men dagen har gått bra och jag har haft å göra och även pistörerna haha. 14 stopp har jag haft på liften idag så de har blivit många samtal :P Jon (pistör)- tyckte att jag borde få löneavdrag. Haha hon stod still mellan 3 upp till 10 min varje gång hon stanna (ja min lift är en tjej hehe). Magnus (pistör)lyckades till sist, 45min innan stängning, komma på felet och åtgärda de :P Målet för morgondagen är 16 stopp :D haha. 
Min knatteingång hade blåst ner i diket brevid liften där de är både vatten och skog, Per var supersnäll och hämtade den åt mig, TACK! :D
Sen har jag även haft en besiktningsman hos mig idag och hon gick igenom, han lyckades få henne att stanna två gånger och han var uppe i 12 stolpar och klättra, de var lyckat tycker jag (dem två stoppen är inte inräknade i dem 14 stoppen för dem kunde jag starta på en gång :D).


Sen har Felicia hängt hos mig en stund också :) De har verkligen varit en händelserik dag hehe. Får se hur morgondagen blir :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards