Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Frida - 5 mars 2012 18:58

Helgen i Åre har varit väldigt lugn och väldigt solig - I like :D I lördags fick Bengt mig att tacka ja till att jobba kväll trots att jag redan jobbat grymt mycket denna vecka men de gick bra, de var en lugn dag och en lugn kväll. De var även sista kvällen med min kompis Peter (han hade saknat mig i Nallen i fredags, sötnosenIgår var Klara med hela dagen och vila max en timme under hela dagen, så hon hann åka mycket :) Hela dagen gick jag och hoppades på att liften skulle stanna så de skulle hända något och min önskan gick i uppfyllese typ 10 min innan stängningsdags, då lyckades två tanter göra så att linan spåra ut så alla fyra pistörer fick komma och tolka upp dem ca 25 personer jag hade nere hos mig och i liften. De gick snabbt och smidigt, tillslut var de min och Klaras tur att bli hämtade och jag bad Bengt köra i racerfart :D Sjukt kul! haha. Sen drog vi hem och sen på kvällen kröp vi ner i min säng och kolla på Spooky Buddiesarna, de tog inte lång tid innan jag somna och sen somna även Klara och var kvar till tjugo i tre då hon smet in till mamma och pappa :P 


Idag har jag bara tagit de lugnt och varit ensam större delen av dagen, pappa och Klara har varit och fiskat men fick tyvärr inte med sig något hem men dem var och nöp i Klaras spö flera gånger :) Nu ska vi kolla klart på filmen och imorgon blir de jobb igen.


Godnatt!  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards