Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Frida - 11 mars 2012 13:14

Ja då har man festat i Uddevalla också :) Grabbarna var fantastiska som vanligt men publiken sög! Dem vakna ju inte förrän grabbarna bjöd på nakenchock (och då menar jag verkligen nackenchock!). Men de var en kul kväll och grabbarna var glad över att se mig och jag glad över att se dem :D Grabbarna fick mig verkligen att känna mig speciell denna kväll inte nog med att jag fick hänga i logen med dem (inte jätteovanligt att jag får hänga backstage kanske) men denna kväll stod jag på listan (överst också) till min glädje. Så himla gulligt av dem, blev ju rörd när dem berätta de. Något så gulligt har ingen någonsin gjort för mig förut :D


Efter att dem spelat klart (alldels för kort spelning som vanligt, tycker alltid de tar slut för fort :P) så hjälpte jag dem att bära ut grejerna till bussen och sen vandrade vi till deras hotell och sen låg jag Rick å kolla på tv och prata några timmar innan de var dags att sova. Dem hade jättelyxiga rum, dem fick varsitt stort dubbelrum. De är inte alla som får såna lyxiga rum, Rocket boysen tex har många gånger fått lite halvt olyxiga rum när dem är ute. Fast huvudsaken är väl att man har någonstans att sova och ta vägen :P


Och idag var de strålande solsken och riktigt härligt vårväder, så jag hängde med grabbarna bort till bussen. De var en härlig promenad, sen erbjöd dem mig skjuts tillbaka till centrum hehe ett problem bara bussen ville inte starta. Men Richard lyckades stoppa första bilen som kom körande och bad om hjälp, gick på 2 min sen kunde vi rulla vidare och sen var de dags att kramas och säga hej då för denna gång. 


Vi syns snart igen grabbar :D

   KÄRLEK TILL ER!!

   Är ny stolt ägare av denna as snygga tröja också :) 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards