Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Frida - 25 mars 2012 21:39

Börjar med gårdagen som även den var rätt regning och tråkig men jag har ju fortfarande min bok, tyvärr börjar den närma sig slut lite väl fort :( Bra böcker borde inte få ta slut :P 
Efter jobbet drog jag hem till Flisan för vi var några stycken som skulle ha lite tacomys :) Hur trevligt och mysigt som helst! De var väldigt mysigt att vi (jag, Sandra, Flisan och Simona) hjälptes åt med maten och Flisan gjorde en grymt god guacomole :) Senare under kvällen hängde jag med Flisan och Sim inne i Flisans lilla skrubb som kallas rum haha, mysigt men luften där inne tog slut relativt fort hehe. Tack tjejer för en underbar kväll!!


Idag har den där gula stora runda varma saken som visst kallas solen tittat fram :D vilket var väldigt härligt! Som jag saknat den, så idag har man odlat fräknar istället för att skaffa sig blöta handskar :P Dagen har varit väldigt bra och väldigt lugn, tyvärr så fick vi veta en tragisk sak imorse på morgonmötet (inget jag tänker gå i mer på) och de har gnagt i mig stor del av dagen bara att försöka att komma över. 
På tal om något helt annat som också är lite sorgligt men inte på långa vägar lika sorgligt som de andra, Jon vår underbara, roliga och snälla pistör har slutat för säsongen och dragit till något fjäll borta i Frankrike. Han åkte efter festen i torsdags och idag insåg jag hur tomt de är utan han och Jack såklart, jag hoppas verkligen att han kommer till avslutningsfesten! Har lite panik över att de BARA är 3 veckor kvar! Ska se till att njuta fullt ut den sista tiden sen blir de nya äventyr :D


Idag gick en medbringare sönder, vet inte hur någon lyckades med de men efter jobbet så var jag tvungen att plocka ner den och sätta upp en ny men eftersom jag redan har två stycken lagade inne i lifthuset så tänkte jag att jag tar och byter dem först och sen tar jag en av reserverna som är på och sätter där den söndriga är. De gick bra till att börja med, nu sitter nr 70 på plats och även nr 77 men där stötte jag på problem. Jag fick inte fast bygeln, de gick inte att få in skruven när jag hade satt på bygeln. Jag blev arg och gav upp och gick vidare till nr55 som var den söndriga, de var lång väntan dit och när de väl närma sig så sänkte jag hastigeheten och så gick de snett den stanna för sent och jag kunde inte byta. De finns ju ingen BACK på min lift, nyast men typ sämst (när de gäller de i alla fall)! Jag gav och åkte hem, fasiken vad arg jag var de som gick så bra från början. Suck! Per var förbi också och gav en hjälpande han (tack) och sen när han åkte så gick de åt pipan :P 
Tråkigt nog blir de Sandras problem imorgon bitti, tråkigt men väldigt sant. Nu är de lite mer plats i lifthuset, de är ju inte fel alls :D haha.


Nepp dags att sova nu för imorgon blir de lite brädåkning med Ingemar :D Natti natti :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards