Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Frida - 10 mars 2012 15:13

För lite mer än 1år sen så lämna jag Kalmar och åkte vidare direkt till Uddevalla för att hälsa på syrran och kolla in hennes nya hem och nu är jag här nästan 1år senare och har de trevligt tillsammans med syrran och hennes lilla lurvtott Arwen :D 


Syrran var inte hemma när jag kom men hon hade fixat nyckel till mig så jag kunde komma in, behövde inte vänta så länge innan hon kom hem från jobbet och då drog vi ganska direkt ut till Torp för att köpa täcken och mat. Efter att vi gått inte på Jysk lite för länge, personalen trodde säkert att vi var lite konstiga, så gick vi därifrån med två täcken och två kuddar i en stor "sopsäck". Haha gissa om vi hade kul :D Sen direkt in på Maxi med en påse som tog upp hela kundvagnen :P och för att inte tala om bussresan där vi tog upp fyra säten haha. 
När vi väl kom hem så lagades de lite mat och sen på kvällen hade vi fredagsmys med diverse godsaker och film :P haha. Och idag har vi varit på en proppfull loppis, har aldrig sett så mycket folk trängas på en loppis förut. De ända stället de inte var trångt på var inne i ett litet utrymme längst in i lokalen där de fanns sjukt många bra böcker. Jag gick därifrån med 4böcker och Anna 2 + 2 pärmar. Vi kände oss väldigt smarta :D 
Sen gick vi för att leta efter Kulturhuset Bastionen, hur lätt som helst och fina frisyrer av blåsten fick vi också. Sen svängde vi förbi en bokrea där Anna hitta två kokböcker som hon köpte och sen in på Apoteket för att köpa hörselskydd till mig. Vi var nöjda med dagen. Sen fika vi lite innan vi tog ut Arwen på en liten promenad på baksidan :) 

Nu har syrran stuckit till jobbet, Arwen sover och jag förbereder mig inför kvällens festligheter :D Ikväll är de The Troubled Three som gäller :D


På återseende! 

(Bilder kommer en annan dag när min kamera är laddad :P)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards