Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Igår var en underbar dag :)

Av Frida - 17 december 2009 14:52

Ondag: Denna dag var helt fantastisk den bästa på länge, fan vad kul jag har haft idag. Först var de dags för skola och på schemat denna snöiga dag stod de Nyheter. Vi skulle alltså ryta in nyheter som att de var på riktigt devar sjukt kul. Eftersom bara jag och Linnea var närvarande i vår grupp så fick mvi hoppa in i varsin annan grupp :P Jag hamna i grupp 4 och var väldigt välkommen där. Grupp 4 denna dag bestod av Glenn, Sheriffen, Basma, Swärdet, Sandra och så jag då. Hade sjukt kul och trevligt i denna grupp kände mig så välkommen och kände att denna grupp skulle jag vilja stanna i för alltid. Jag fick skriva vädret och sen även ryta in de :p kul kul. Sen hjälpte jag Sandra med att skriva två telegram, jag tycker de är kul men ibland lite klurigt. Hjälpte även Basma lite.


Första sändningen läste Basma våra nyheter och andra Sheriffen. Andra sändningen var så sjukt kul alla satt och garva sen när vi lyssna på de. Pia (vår lärare) skratta så mycket så tårarna spruta och hon höll på att trilla ihop :P Sååååååååå sjukt kul! Sen när vi sluta för dagen så stanna jag kvar i skolan sen stack jag Johan B, Sara L, Anna och Gabbe till Centercourten för att köpa pizza så grymt god pizza asså, jag beställde en Calzone. De smaka riktiga.


Sen stack jag hem och plugga lite sen lagom till kvart i sju kom jag hem till Jonas och Gabbe, jag och Gabbe skulle kolla på julkalendern :) Sen när vi gjort de satte jag mig i köket och umgicks med Jonas, Anna och Sara L. Sen rulla de in folk efter hand, vi var riktigt många de var sjukt kul asså och jag och Sandra var halt galna asså. Blev galen när Sandra kom haha vi satt i soffan och dansa :P Sen vid halv elva drog vi till bowlingen. Jag gick dit med Sarah, Sandra och Peter. Gud vak kul jag hade asså, jag och Sandra gick och tramsa hela vägen. Haha sen satt jag Johan och Sandra och tramsa på bowlingen men de var mest jag tätt följd av Johan. Haha de blev verkligen en perfekt sista kväll med klassen innan lovet.


Jag var väldigt sugen på att bowla och tillslut fick jag med mig Sheriffen, Jonas och Peter efter att Sheriffen och magnus spelat nått basket spel och sen nått annat spel :P haha. De gick bra för fröken Ladulås på bowlingen efter att vi spelat en stund så hängde banan sig och sen fixa han de men då dela dom även upp oss så vi fick två banor med två på varje. Jag och Jonas på en och dom andra på den andra. Indleningen var rättvis vi blev delade på mitten. Jag vann men Jonas låg inte långt efter i den första ronden. Han lyckades även göra två strike på rad och sen en spärr direkt efter de tror jag. Eftersom jag låg så långt före så tänkte jag att jag kunnde testa att kasta med vänster hand :P De gick faktiskt rätt bra ändå. Hahaha. Vi fick inte spela klart andra ronden :( dåligt men men.. Vi satte oss med dom andra och snacka.


Sist därifrån var jag, Jonas, Steffe, Anna och Sara L. Jag kom hem tjugo över ett :P haha gissa om jag är trött idag som tur var så börja vi elva och hade bara en timmes lektion. Sköööööööööööönt nu är de lov och imorgon åker jag hem!!


Tack allesammans för den bästa förfesten ever och tack för en trevlig kväll. Puss kommer sakna er under lovet. Har kramats med några innan jag gick hem.


Trevligt lov allesammans vi ses i januari igen!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards