Alla inlägg den 1 april 2011

Av Frida - 1 april 2011 21:55

Idag har jag för första gången detta år hört fågelkvitter de om något är ett tecken på att våren är här :) Sen har solen lyst hela dagen och snön smälter man blir så lycklig!


Förutom att jag har njutit av detta så har jag varit på arbetsförmedlingen, gick bättre än jag vågade tro, men dem är konstiga människor! Sen svängde jag ner till Ica och handla och när jag skulle köra därifrån höll jag på att bli påbackad av en gubbe, kan inte alla gubbar och kärringar hålla sig undan! Dom är livsfarliga i trafiken!!


Sen har jag och pappa spelat lite Wii idag och sen har jag fått hämta syrran hos sin kompis :P De har varit en härlig dag, hoppas morgondagen blir lika bra :)


Jag såg ju filmen Cry baby häromdagen, de var ingen hit och jag insåg ganska snabbt att jag redan hade sett den för länge sen. Men Depp är ju snygg :p hehe


Här är bilden som jag inte fick upp igår med som jag blev så nöjd med.

Världens sötaste Agnes!! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards