Alla inlägg den 23 april 2011

Av Frida - 23 april 2011 23:15

Har lite bilder från gårdagen att dela med mig av, så de de blir inte jätte mycket text :P


Pappa har planterat om lite i blomstergruppen han gav till mamma för någon vecka sen :)


Vi hade besök av två små söta katter igår, här ligger Pumpen å visar upp sig och spanar på Katta som lite halvt rädd gömmer sig bakom granen. Tror hon dock hon är lite intresserad av denna stiliga kille. Klappa lite på grabben men då satte han klorna i mig och tog sig en tugga, jag fatta vinken och lämnade dem.  Sötis-tjejen! 


En tokig morot :P  


Gårdagens middag. Kyckling i Ädelostsås med päron i och ris till mums mums  


Sista bilden för idag får bli på mammas nya äggvärmare, väldigt gullig :)


Denna påskafton har varit underbar, de har varit strålande sol hela dagen och varmt. Jag och mamma har varit på promenad och sen satt vi ute och fika och där fastna vi i typ två och halvtimme, super mysigt, innan jag fick dra iväg och hämta pappsen på jobbet :P Efter middagen så spela vi Wii och efter tio någon gång tog jag och mamma oss en härlig kvällspromenad :) Hoppas morgondagen blir lika vacker så ska jag städa bilen :P

Av Frida - 23 april 2011 11:21

Ville bara önska er alla en GLAD PÅSK!!!




 

Det här är vår påskkärring Albertina :P Haha, pappas mästervärk :P

Hoppas ni alla får en underbar påsk!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards