Alla inlägg den 10 april 2011

Av Frida - 10 april 2011 22:40

Helgen har försvunnit i ett nafs men den har varit härlig, har haft min mamma för mig själv i stort sett hela helgen. De har varit riktigt mysigt :) 


De är dem här mysiga stunderna och promenaderna tillsammans med mamma som jag kommer sakna när jag flyttar men de är sånt man får längta efter och se till att göra sen när man ses. Fem långa veckor har jag varit här uppe nu, trodde inte jag skulle klara mig men nu behöver jag komma bort härifrån. Jag har en liten längtan tillbaka till Båstad (fast de är inte där jag vill bo nu utan de får bli en tripp dit ner snart), sen längtar jag efter mina rockers de var bra länge sen jag träffa dem nu men dem jag längtar mest efter är mina tjejer i Kalmar. Jag längtar så de gör ont i mig!!! Att åka och hälsa på dem står väldigt högt upp på min lista. 


Igår när jag och mamma gick till affären för, andra gången, att köpa grädde till Kladdkakan med mandel som pappa hitta i frysen (som för övrigt var väldigt god) så blev vi anfallna av en kelsjuk liten katt. Så himla gullig, vi hade lite svårt när vi skulle gå därifrån för den sprang framför fötterna på oss :P Den kom farande när vi var på väg hem igen också :P 

   


Idag har jag och mamma rensat bland julsakerna, lagat mat och bara haft de mysigt. Du vet väl hur mycket jag älskar dig va?! :)


  Denna fina lilla påskgrupp fick mamma av pappa igår, gulligt av han :)


   Klaras söta kyckling som hon gjorde på UC i torsdags


Nepp nu får denna söndag vara slut, godnatt på er. Imorgon är de ny vecka och ny dag :D Ser framemot de!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards