Alla inlägg den 4 april 2011

Av Frida - 4 april 2011 21:35

Jag hoppas fortfarande att jag ska klara mig från vinterkräksjukan men jag vågar inte hoppas för mycket, känner mig lite febrig faktiskt men jag är fortfarande relativt pigg och glad så de känns bra i alla fall. 


Känner inte att de är någon idé att hoppas för mycket utan istället vara inställd på de värsta, då är man mer förberedd och blir mindre besviken om man säger så :P


Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på första säsongen av One tree hill och försökte somna lite tidigare än vad jag brukar så de inte blir så jobbigt sen när jag börjar jobba :P

Av Frida - 4 april 2011 11:11

Inatt var de mammas tur att insjukna :( suck jag som trodde att hon och jag skulle klara oss men nu är de bara jag kvar och jag hoppas verkligen jag slipper, speciellt eftersom jag ska börja jobba på onsdag vill verkligen inte missa en jobbdag. Dels behöver jag pengarna och dels är de chansen för mig att komma ifrån Mörsil, komma ut och träffa folk :P Få göra något vettigt vilket jag inte gjort sen jag blev arbetslös, eller ja de känns som att jag inte gjort något vettigt i alla fall. 


Klara hon är på bättringsvägen nu, hon har orkat äta frukost idag :) Två halvfulla tallrikar med fil och lite cornflakes. Så hon borde vara frisk snart, tyckte så synd om henne igår när hon låg i sängen och hade tråkigt hela dagen. 


Krya på er!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards