Alla inlägg den 7 april 2011

Av Frida - 7 april 2011 20:53

Då var andra jobbdagen avklarad, de var har varit riktigt trist idag då de varit så grymt lite folk :( Har dock träffat på några trevliga personer idag speciellt tre, en gubbe som jag stod och prata med en stund som tyckte att jag skulle ge mig in i de militära på något vis :P en liten söt kille som visa mig tatueringarna som han skulle köpa och så prata vi om dem en stund och en kille som jag gått på samma gymnasium som mig, vi gick där samtidigt och under dessa 3år sa vi aldrig ens hej och nu möts vi en butik och står och pratar en stund tänk vad märkligt allt kan vara ibland. Super trevlig kille i alla fall, var ju tvungen att säga -Är du här nu igen? när han för tredje gången kom och handla (tidigare hade han handlat åt andra). San snacka vi ett tag. De var dagens höjdpunkter. 


Även igår träffa jag trevligt folk, då var de mer folk och jag hade mer att göra :P Grabbarna på Ica Knavtum är underbara och trevliga, deras leenden jag fick varje gång jag mötte dem fick mig att bli ännu gladare. 


Imorgon bär de av till Coop, stor butik brukar vara mycket folk och så är de fredag. Hoppas på mycket arbete :P


Ciao!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards