Alla inlägg den 11 april 2011

Av Frida - 11 april 2011 22:12

Idag har de varit riktigt härligt vårväder och de får mig att må så himla bra, har varit på strålande humör idag. Startade dagen redan kl 8 vilket var väldigt skönt, jag käkade frukost sen slog jag på skön musik och började rensa i mitt rum och helt plötsligt hitta jag en hjärtram med ett foto i på en kille som jag var kär i som mindre, han var även min bästa kompis. Jag fastna med fotot i min hand en lång stund medan massa underbara minnen döck upp och jag bara log. Blev nästan kär på nytt :P När jag efter många om och men när jag väl kunde stoppa ner fotot igen så forsatte jag med röjandet, sjungandet och dansandet hehe :P


På eftermiddagen bestämde jag mig att jag minsann skulle gå ut, så jag hämta två spadar gick ut på altanen och gick lös på snön och isen som ligger kvar där (de är inte speciellt mycket) och jag fick bort en hel del. Ett tag blev de så blött och halt så jag halkade runt där på altanen i den härliga värmen. Sen slängde jag bak sparkarna och pulkan på baksidan och sen letade jag efter en sopkvast för att sopa ihop gruset som ligger utanför dörren, men någon sådan fann jag inte!


Pappas gåva till mamma har börjat blomma och fått besök av två små söta kycklingar :)


Klara och hennes kompis hade med sig små söta Tussilagos hem efter skolan, årets första :) Nu är de VÅR!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards