Alla inlägg den 8 april 2011

Av Frida - 8 april 2011 21:54

Kände mig frisk och kry imorse när jag klev upp och när jag kommit ungefär halvvägs så börjar jag känna mig riktigt trött men de gick över när jag väl kom in i affären då blev jag taggad för jobb. Hitta en kille som hjälpte mig och fixade iordning och hann jobba en timme innan jag var tvungen att avbryta jobbet för att jag var så yr, mådde lite illa och kände mig lite febrig. Tyvärr så fick de bli så att jag fick åka hem, men kanske att jag får komma tillbaka måndag eller tisdag och göra min demning. Hoppas på de!


Hämta upp mamma i stan, eller snarare väntade in henne för de var hon som fick köra hem, innan vi fortsatte hem. Väl hemma så har jag bara känt mig trött, febrig och frusen, just nu känner jag mig bara trött så jag hoppas att de inte är någon magsjuka. 


Dags att sova och hoppas morgondagen blir bättre :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards