Alla inlägg den 27 april 2011

Av Frida - 27 april 2011 22:02

De är helt otroligt vad jag längtar, jag längtar så de gör ont i mig! Det var länge sen jag längta såhär mycket och jag vet inte vad jag ska göra av längtan, känns som att den vill tränga igenom kroppen på mig. Jag behöver dock bara stå ut till lördag denna gång, då får jag äntligen träffa mina underbara vänner igen :)



 

Ser framemot att få hänga med tre av världens underbaraste människor i helgen :) Känner på mig att de kommer bli den bästa helgen på länge :D Får jag inte kramas snart (har alldeles för många på lager) så blir jag galen!  See you soon guys!!!

Av Frida - 27 april 2011 21:42

Påsken har varit trevlig och de har varit fint väder, nu är påsken över och de fina vädret med (nästan i alla fall, värmen har försvunnit en aning i alla fall) och syrran och hennes kille återvände hem till Uddevalla igår. Jag vet inte rikigt vad jag ska skriva de händer liksom inget speciellt i mitt liv än :P men de kommer, mycket snart! 

Jag lägger upp lite bilder istället :)


    

 Mamma bakade en tårta häromdagen med kola och banan i, den föll mig inte alls i smaken. 


           Tigerpudding med hallon, mums!


Världens bästa mamma gjorde två super snygga flätor på mig idag :) 

Sen har vi även varit ute på en långo och härlig promenad runt byn, hon är en toppenbra promenad kompis :) Kommer sakna dem stunderna tillsammans sen när jag flyttar :( Love you so much!!!





Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards