Alla inlägg den 2 april 2011

Av Frida - 2 april 2011 23:30

Idag har jag och mamma varit hemma själva stor del av dagen då Klara och pappa stack iväg med en del av hennes kompis familj för att fiska och Klara hade en riktig fiskelycka idag, 4 sikar och en Aborre. Gissa om hon var lycklig :D Medans dem var borta så har jag och mamma kollat på Mästarnas mästare och så ska de låta och spelat Wii :P


De här vad va jag möttes av igår kväll när jag smög in på Klaras rum efter att inte fått något svar på min knackning, tror de var en tuff dag i skolan :P hehe Just nu mår hon inte lika bra, tror hon precis somnat den lilla stackaren. Hon skulle sova hos en kompis men jag och pappa fick komma och hämta henne då hon hade fruktansvärt ont i magen och nu senare har hon även kräkts. Usch usch, hoppas hon känner sig bättre imorgon och att jag å mamma klarar oss. Ska ju äntligen få jobba i veckan och då vill jag inte vara sjuk! Krya på dig tjejen!



  Tacopaj


Idag stod jag för maten, de blev en super god Tacopaj med sallad, chips och hemma gjord Guacamole. Tack mamma för hjälpen ;) Blev bjuden på denna Tacopaj under den tiden jag bodde i Kalmar men tror nog att min blev snäppet godare än Lindas :P 


Nu blir de filmmys, You me and Dupree, men mentalt är jag någon helt annanstans :P 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards