Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Frida - 1 oktober 2012 19:36

Usch hade så svårt att somna igår kväll och har sovit dåligt hela natten och de var en pina att kliva upp imorse men upp var jag tvungen att ta mig och dem första timmarna på jobbet var sega var så trött. Men med en glad och peppande gutt på jobbet så blev jag snabbt på bättre humör och även piggare :D Och vips så gick tiden och klockan var två, helt sjukt vad tiden försvann fort var tvungen att kolla på klockan två gånger och se om de verkligen stämde :P


Jag och Geir har väldigt kul på jobbet och busar till de så fort vi får chansen, är underbart att ha en på jobbet med samma humor som mig. Vi har även bestämt att vi ska på lite äventyr i helgen, vi ska på snusjakt i Storlien :D Hehe och jag har lovat att ha med mig kakor. Hade ju tänkt baka i helgen och han ville smaka men så orka jag inte i helgen så på fredag ska jag baka så vi har med oss på resan :) Gott sällskap, äventyr och kakor. Kan nog inte bli bättre :P

Usch är så trött i ryggen nu efter att ha stått och packat 65g gris idag, fick lite nack- och axelmassage av G efter lunch de var himmelskt skönt och precis vad jag behövde :D Ska strax stänga ner men först ska jag hjälpa syrran lite, eller se om jag kan hjälpa henne med Sjs värdelösa sida :P 

Kram och godnatt! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards