Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Frida - 23 oktober 2012 00:50

Idag har varit en rätt bra dag trots att jag och ganska många till fick lämna Marsipan och var utlånade till bla Nid 5, det var tomt uppe på Marsipan märkte jag när jag var där uppe och spenderade dem flesta av mina långa raster :P

Jag och en kille som heter Sindre (typiskt norskt namn känner jag) hamna på att skrapa några träformar fria från godis och diversegrejer och något vitt pulver som vi hade överallt sen, det blev en rejäl dusch när jag kom hem. Det var ett slitsamt jobb men trots att vi mest har haft långa puaser idag så har vi ändå hunnit göra mycket. Det var som att dem hade satt oss där för att det inte fanns något annat att göra, segt! 
Victoria bytte med Sindre innan middagen så att hon och jag kunde ha middag samtidigt, vi skulle då avbyta dem på Formula halv 7 men när vi kom dit fem i halv satt redan två från Marsipan där och var avbytare så vi slapp :P Vi gick upp till Marsipan och hängde tills det var dags för mat kl sju. 


23.05 stängde jag och Sindre igen för dagen och gick upp till oss för att invänta att dem andra skulle sluta också. Imorgon hoppas jag att jag får packa snöstänger eller något annat uppe på Marsipan. 

Nu ska jag njuta av Rocket boysens musik en stund till innan jag kryper i säng och välkomnar drömmarna :D 
Godnatt allesammans

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards