Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Frida - 21 oktober 2012 23:02

Äntligen kom fredagen som jag hade gått och längtat efter veckan, det var en lång väntan. Det var som att veckan inte ville ta slut men tillslut gjorde den ändå det. Redan kvart i två slutade jag, kunde dock inte gå hem förrän tre då man inte bör logga ut sig innan tiden är innne för det (onödigt att missa dem pengarna). Jag var utlånad till Nid 9 och var där hela dagen och gjorde Krämtoppar :) Det var många raster under dagen så tiden gick fort, lite tråkigt bara att jag hade lunch innan alla på Marsipan hade det så jag fick äta själv men det överlevde jag :P 
Jobbade även med en lärling hela dagen, hon var under 18 så hon fick vara med mig hela dagen och det gick bra :D Vi blev som sagt var klara tidigt, vilket var skönt, så jag drog upp "hem" (upp till min avdelning alltså) och hängde inne på pauserummet tills det var dags att gå hem. 

Jag gick hem, duscha, bakade Kärleksmums och åt innan jag drog hem till en kompis och där har jag spenderat helgen :) Vi har kollat på film, tv, sovit i soffan (kollat på tv och film från insidan av ögonlocken, precis som jag lärt mig av mamma att man kan göra :P), ätit gott och bara haft det väldigt trevligt och roligt. Magmusklerna är nu trimmade :P haha.

Imorgon är det måndag igen, ser fram emot att komma på jobbet igen. Men jag börjar känna att slutet är nära nu fast att jag inte fått något brev om när det är slut än. Vet inte hur länge dem behöver mig, men jag vill stanna så länge som det bara går. Har ju ändå inget att göra förrän v.50 då jobbet i Åre börjar. Vet dock att påsksäsongen startar v.45 vilket är väldigt snart hoppas jag får vara kvar en bit in på den också. Ska försöka att inte tänka på detta utan bara njuta av tiden som är kvar! 

Hoppas att ni alla har haft en lika bra helg som jag! Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards