Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Frida - 14 oktober 2012 12:22

Torsdagen var en pina till en börja med, kom till jobbet och självklart hamna jag på Oka som jag inte klarar av (göra 65grams gris). Efter ett misslyckat letande efter chefen för byte av plats så fråga jag en kollega om hon kunde byta och till min glädje ville hon de. Det blev att packa gris med Hanne och Co istället haha jag trodde att de skulle gå bättre men oj vad fel jag hade. När vi äntligen fick vår första rast lite mer än en timme efter start så gick direkt till pauserummet, visste inte vad jag skulle ta mig till. Ville ju inte gå hem trots smärtan i ryggen men Geir fixade så jag kunde stå på avtak på linja (mitt favvoställe). Fick stå där resten av dagen och packa marsipanbitar, vilket kändes mycket bättre för ryggen.

Sen stängde vi ner ganska tidigt, kändes att helgen var på g, sen när jag hade städat klart nere hos mig så gick jag upp till toppen (där starten är) och fråga om Geir behövde hjälp så jag fick i uppdrag att skrapa bort Marispan från duken (rullbandet) gick snabbt och lätt, sen sopa jag undan allt och sen fick jag i uppdrag att tvätta två grejer som tillhör maskinen haha det blev lite blöt. Råka skvätta ner halva mig :P 

Denna vecka har gått sjukt snabbt, har ju inte riktigt hunnit med men nästa vecka kommer nog bli längre då man jobbar dag :P Längtar dock till veckan eller mest till att helgen ska komma faktiskt haha. Men på tal om helg så fredagen spenderade jag med Geir, filmmys och sen på kvällen kom min underbara familj på besök. Så dem har jag umgåtts med hela helgen. Igår var vi ute och gick en massa, var på Vitensenter och "lekte", åt god pizza och sen på kvällen chilla vi och åt godis. Och idag tog vi en liten promenad fram och tillbaka till fabriken innan det var dags att för dem att bege sig hem igen. Efter att det varit väldigt trångt på rummet så är det nu så sjukt mycket plats :P 
Tack för att ni kom vi ses snart igen! 

Nu ska jag fixa matlådor till veckan och sen ska jag bara ta det lugnt och invänta morgondagen :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards