Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Frida - 30 oktober 2012 16:15

Vi hade det grymt på Nid 9, är så glad över att jag fick jobba med Hanne idag. Utan henne så hade dagen inte gått, det har varit stopp på maskinen i stort sett hela tiden så utan henne hade jag nog dött av tristess. Var det inte maskinen som tillverkar varor så var det pakkemakskinen på min och Hannes sida, gick bättre för dem på andra sidan. Så jobbigt när det inte funkar som det ska, så 3 pallar på en hel dag. Hårt jobb?? Nej inte direkt :P Bra jobbat? Jo visst, vi gjorde så gott vi kunde.


Eftersom vi jobba nere på Nid 9 idag så såg jag självklart till att jag fick med min några Smørbukk därifrån, hade ju gärna inte kunnat gå utan :P haha, måste gå till Nidars fabrikutsalg nu i veckan och köpa mig en påse <3 Hehe eftersom Geir vet att jag älskar Smørbukk så fråga han om jag spist (ätit) några idag, skrattande svara jag ja och när han fråga om jag hade fickorna fulla så skratta jag ännu mer. Blir alltid mycket när jag väl får tag i dem haha. Vi hade väldigt gøy (kul) åt de.

Förresten idag börja jag läsa boken jag köpte igår, gillar den redan trots att jag bara läst några få sidor (första kapitlet). Är några få ord jag inte fattar men kan lätt lista ut vad det betyder i sammanhanget :P

Det händer mycket roligt på jobbet, igår tex så var det ju så kallt på jobbet så medan jag och Hanne gick och leta efter en tom jumbokartong (sjukt stor) så gick vi förbi en chokladblandare så vi ställde oss och krama den lite för att få upp värmen. Hade kunnat stå där hela dagen haha. 

En annan sak innan jag glömmer det, i söndags satt jag och kolla en sväng på Skall vi danse (norska Lets dance) medan jag sov lite också (det är sövande att ligga på en sovande människas bröst, fast han sov ju inte påstod han :P) och helt plötsligt ser jag Calle en svensk proffsdansare som brukar vara med i Lets dance. Det var kul. Tyvärr åkte han ut i detta avsnitt :( Men kul att se han :) 

Nu ska jag diska och sen duscha och idag ska jag försöka somna tidigt, har svårt att somna om kvällarna och sover lite sådär om nätterna :S

Ha de!! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards