Alla inlägg den 29 oktober 2012

Av Frida - 29 oktober 2012 19:48

Dagarna och veckorna bara flyger iväg, tycker alltid att man inleder blogginlägget med att det är ny vecka :P Helg, måndag, helg typ haha. Idag fick jag göra precis det jag ville göra på jobbet, igår sa jag till G att jag hoppades på att få hamna på 200grams Gris men jag var osäker på om vi var klara med det eller inte men till min glädje så var vi inte riktigt klara med det. Det var sista gången idag, kändes gött att hamna där :D Har fått jobba med Hanne hela dagen och vi har haft väldigt kul, det blir jag Hanne imorgon med på Nid 9 plus två till. Kommer bli grymt känner jag på mig. 

Självklart så krångla maskinen så det tog tid innan vi kunde starta (var väl måndagstrött, tror det var något med kedjan) och medan vi vänta i kylan (varit så sjukt kallt på jobbet idag!!) så funderade jag och Hanne på om vi skulle köra en springtävling runt i fabriken hehe blev inte av men vi hade nog blivit varma av det :P


Sen var det dags att gå ut i kylan, det var dock inte alls lika kallt som imorse då var det inte roligt att gå ut det var tvärtom riktigt skönt ute. Promenera hem, hade trevligt sällskap som alltid, hämta pengar och sen begav jag mig mot Sirkus (det shopping centrat här, som inte är så stort. Tycker inte jag i alla fall) på jakt efter en bok och så tänkte jag handla på Ica där men det var så dyrt eller jag handlade ju faktiskt där. Köpte mig en norsk bok - Tiden leger ingen sår. Jag hoppas den är lika bra som den verkar för den var banne mig inte billig!! Sen gick jag till Rema 1000 (dit jag brukar) för att handla mat, typ bröd och lite annat bra för att jag ska kunna överleva. Hade typ bara några ägg och leverpastej hemma :P


Det börjar ju närma sig slutet och jag blir så nervös var gång jag ser chefen och idag blev jag så sjukt nervös när han kommer med brev i handen, han kommer dela ut brev till oss en vecka innan vi slutar :S Men tack och lov var dessa brev bara till dem fast anställda, det var inbjudan till julbordet. Vilken lättnad!! Vet inte alls hur jag kommer reagera när jag får brevet, vill verkligen inte ha de. Kanske kan jag ge bort de? :) 

Nepp nu blir det en dusch och sen ska jag krypa ner i sängen och chilla lite innan det är dags att sova, märks att vi ställt om tiden det blir mörkt så fort :( 

Godnatt!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards