Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Frida - 11 oktober 2012 12:37

Igår var det en pina att vara på jobbet, redan på väg till jobbet kände jag mig helt överkörd hade så ont i hela kroppen blev ju inte bättre av att jag gick å spände mig för att de var kallt ute. Jag kom till jobbet i alla fall och till min överraskning slapp jag 65 grams gris men jag hamnade istället inne på Conbar. Fy fan vad tråkigt rent ut sagt. Hela dagen satt jag och kollade på när New Energy kom åkande på bandet och tog bort dem bitar som var dåliga eller fula på något sätt. Hade jag inte haft så ont så hade det kanske varit skönt att sitta där hela dagen men hur jag än satt så gjorde det ont, visste inte vart jag skulle ta vägen. Tack gode gud så lånade Marita ut sina hörselkåpor med radio i till mig, hur snällt som helst!, så jag satt och lyssnade på Radion En hela dagen. Spelar mycket svensk musik på den kanalen, helt faktiskt :D I flera timmar satt jag och väntade på att dem skulle spela Loreens låt för dem hade med den i reklamen bäst musik och då ville jag verkligen höra den. 

 

Vid halv elva var det städdags, jag sopa en del och hjälpte till lite innan jag faktiskt gav upp. Kände inte att jag klarade av mer så jag gick "hem", hem till Marsipanavdelningen som jag hade längtat efter hela dagen. Hade ju mina pauser "hemma" hos oss men ändå kände jag mig väldigt ensam. 
Jag gick direkt till pauserummet där fann jag Geir, han skicka iväg mig till massagestolen och där satt jag väl en 45min eller något haha han fick hämta mig när det var dags att gå hem för jag räknade fel på tiden och hade ingen klocka med mig. Hade jag fått 10min till så hade jag nog somnat. 
Det var inte skönt till en början men sen hitta jag en bra inställning och det blev väldigt skönt, kände mig bättre sen. Haha sen fick det bli en liten springtur, för när jag var påväg upp för att hämta matlådan min så märkte jag att  glömt mina hörselskydd i massagestolen så när jag sprang tillbaka för att hämta dem så höll jag och Hanne på att krocka. Hon kom runt ett hörn, vi blev ganska rädda båda två hahaha. 

Sen var det bara att dra och byta om och sen skynda sig ut där Hilde och Geir väntade på mig. Det var en trevlig promenad hem, vi hade väldigt kul. Tog tid innan jag kunde slappna av och sova. 

Idag känner jag mig inte heller bra i kroppen men hoppas det ska gå bra på jobbet ändå. Får se till att jag hamnar på ett bra ställe, gör jag inte det så ska jag prata med chefen så får han fixa de. Vill vara inne på Marsipan i alla fall! 

Sista dagen nu ju, sen helg. Den här veckan har gått alldeles för fort, har ju inte hunnit med :P

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards