Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Frida - 18 oktober 2012 17:36

Idag har det varit jag, Hanne, Victoria och Maria som jobbat ihop. Vi har haft trevligt och kul, det har gått bra för oss idag trots att vi har haft några oturs-incidenter jag tex välte en hel stapel (väldigt hög var den) med kasser (plastbackar) när jag skulle flytta bort pallen som dem stod på. Hade fyra staplar så råka den ena ta emot i en knapp på maskinen jag gick förbi, när jag fick syn på de så skulle jag backa och hoppades då att den skulle få tillbaka sin balans men haha ikke. Vi skrattade en hel del, senare när jag skulle köra ut en annan sån pall så sa Hanne till mig att ta de lugnt så jag smög ram och det gick fin fint :P Blev bara lite mer "disk" till dem nere på vaskeriet (tvätten). 

 

Sen har jag varit lite tankspridd idag vilket resulterade att det blev några extra grisar i vissa askar :P Men vad gör det? Bättre att det är några extra än några för lite :P 


Det har varit en bra dag, hoppas morgondagen också blir bra. Då är jag utlånad (hoppas att jag kommer behövas på Marispan så jag får stanna där uppe, vill packa 200grams gris eller något) till avtak på Nid 9, så jag ska packa något godis där. Får väl se vad det blir. Sen är det heeeeeelg som jag längtat!! 

Efter jobbet har jag hängt runt på nätet lite, tränat, pluggat lite teckenspråk men det är svårt när man är ensam och nu kollar jag på några nya avsnitt av 112 - På liv och död, spännande. Synd att jag inte visste att dem sände nya, har missat jättemånga ju :( Ska kolla lite till sen blir det en varm och skön dusch :D 

Ha de! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards