Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Frida - 24 oktober 2012 11:45

Usch vilken dag det var igår, kändes som att det var kaos hela tiden men jag fick spendera hela dagen uppe på Marsipan och det är jag glad över :D Stod och packade 5pk pølse (marsipanstänger) och var det inte roboten som krångla så var det foliemaskinen, gaah! Men som sagt så fick jag vara på hemmaplan hela dagen och det kändes gött :D 
Fick en släng av huvudvärk efter middagen där någon gång, trodde inte att den skulle ge med sig så lätt men ca 2 timmar senare var den borta :D Det var mycket skönt att få gå hem sen trots att vädret inte var det roligaste, regna och blåste men när jag väl kom in så kände jag att det ändå var väldigt skönt. Var alldeles blöt när jag kom hem så det blev en varm dusch och sen hoppa jag i myskläderna och virade in mig i en filt. Sen kunde det få blåsa och regna bäst det ville ute, vilket det gjorde. Det blev rena stormen och den har hållt i sig i stort sett hela natten, har haft svårt att sova pga den men får väl ta igen det inatt. 

Sitter nu inne och fryser i väntan på jobb, hoppas på att få vara på Marsipan idag med, solen skiner på utsidan för tillfället men vädret är långt ifrån stabilt idag. Ena stunden är det sol och vindstilla och helt plötsligt blåser det upp till storm. Ser inte fram emot att gå ut men längtar efter att slippa mitt kalla rum :P

 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards