Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Frida - 28 oktober 2012 21:11

Kom aldrig iväg till Sirkus igår, får ta det efter jobbet imorgon, för jag blev kidnappad :P Hehe både G och jag hade tråkigt och var ensamma så vi bestämde att vi skulle vara ensamma tillsammans istället och så blev det :D Så i helgen var vi myst framför tvn, ätit gott, druckit gott, haft roligt och spelat tv-spel = grymt kul! Haha jag är sämst på bilspel, var lättare att backa än att köra rakt fram. Lyckades inte vinna en ända gång men vi hade kul ändå :P Sen spelade vi ett annat spel där vi var ett team istället, vi var grymma haha och vi hade så sjukt kul så vi vek oss nästan dubbelt av skratt. 

Nej nu är det dags att sova om man ska orka med morgondagen, sov ganska dåligt inatt av många olika anledningar en var att sängkamraten snarka haha. Inatt hoppas jag att det inte stormar, har inte gjort det sen igår eftermiddag så det är nog lugnt, så man kan få en god nattsömn :P 

Godnatt allesammans! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards