Alla inlägg den 2 november 2012

Av Frida - 2 november 2012 16:17

Denna dag har varit bra och gått fort, sjukt fort om man jämför med gårdagen. Det gillar vi :) Idag har jag och Victoria tillsammans med två andra vaskat inne på Smash avtakk. Inte trodde jag att det skulle ta hela dagen men det gjorde det, var skönt sen när vi äntligen var klara. Kommer nog somna ganska fort ikväll, igår somna jag redan kvart över nio. Somnade till New girl.
Dagen har dock varit ganska tråkig, tok-norksen var inte på jobbet idag (började undra redan när han inte kom ikapp mig imorse som han alltid gör) och det har varit tråkigt och promenaden hem var inte alls lika trevlig. Den var bara jobbig, hade fått sms under dagen som jag såg när jag skulle gå hem. Hade behövt lite tröst och sällskap och en stor varm kram! En person jag älskar åkte imorse in till sjukhuset. De var verkligen inte vad jag ville höra och inte hade jag någon som kunde trösta mig heller. Sitter just nu ensam ledsen och vilsen, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till faktiskt. Hade behövt någon att kramas med idag, vart håller du hus när jag behöver din varma famn som mest?!?


Suck, ska väl försöka tänka på annat och få någon mat i magen trots att jag absolut inte är hungrig. Sen blir det en varm dusch och sen hoppar jag i pysmys-tröjan och kryper ner i sängen och myser framför tvn eller en film kanske :P

Hoppas ni fick en bättre start på eran helg! 

Och P, jag älskar dig och hoppas du blir frisk snart så du får komma hem!! Sen kan vi väl skippa fler sjukhusbesök, tack! Puss älskar dig! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards