Alla inlägg den 27 november 2012

Av Frida - 27 november 2012 19:51

Nu springer tiden ifrån mig igen, hinner ju inte med allt jag vill kan vara så att ja gär dålig på att planera eller så är det bara så tiden räcker inte till till allt :P Allt är i alla fall bra, jag har nu vinterdäck till bilen ÄNTLIGEN :) Tack pappa för all hjälp, sen har jag också fixat en sängstomme som jag gärna vill ha till min blivande säng. Sen har jag fixat lite andra bra att ha saker, bla en ny hårborste (det var på tiden!!), skidstrumpor m.m Det ända som saknas nu som stått på min lista länge är nya vinterskor men det ska jag hinna med att fixa innan skidsäsongen startar :D 



Allt flyter på som det ska här hemma, Molly trivs och vi trivs med henne. Känns som att hon börjar landa på riktigt nu. Hon är en liten buse men väldigt duktig så det ska nog kunna bli något bra av det lilla gangstet :) Hon har inte fått vara ensam så mycket än men mer ska det bli, hon måste ju bli van sen när även jag börjar jobba då det vissa dagar inte kommer vara någon hemma men det ska hon nog klara utan problem. 


Ikväll är det bara jag, Klara och Molly hemma så vi passar på att njuta. Nu chillar vi mest efter att ha varit ute och busat nu på kvällen :) Älskar er! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards