Alla inlägg den 7 november 2012

Av Frida - 7 november 2012 12:09

Jag blev motiverad till jobb trots allt och dagen var helt underbar, var så glad hela dagen vet inte vad det berodde på men inte ens att maskinen krångla kunde få mig på dåligt humör jag bara skratta åt eländet. Inget kunde sabba min  dag :) Igår fick jag vara på ett helt nytt ställe vilket var väldigt spännande och roligt. Jag fick vara nere på 2:a etajset (våningen) och packa Stratos Rull :) Fick jobba med tanterna jag packade Krämtoppar med för ett tag sen och en kille jag aldrig träffat förut, hade väldigt trevligt. Ca en och en halv pall fick vi ihop haha, vi gjorde så gott vi kunde :) Vi hade roligt, det är huvudsaken! :D 


  

Det här vad jag packade igår. Var det inte klistret som inte funka så snurra sig embalasjet eller så var det något annat. Dagen började dock lite oklart, Marita visade mig vart jag skulle hålla till. Gick dit satt och väntade i 20min innan jag gav och gick å letade efter chefen, ville ingen jobba med mig? Jo då det ville dem, men dem var på Nid 9 och packade Hobby och där behövdes inte jag så jag fick hjälpa en kollega uppe p åavtak på linja istället. Haha hann dock inte med så mycket, hjälpte han att hämta kasser nere på vaskeriet och sen satt jag och invänta kolibribitarna. SÅ SJUKT GODA!!

Små färgglada marsipanbitar (gulmarsipan, doppade i choklad med färgglatt strössel på), såg väldigt festligt ut. Men precis när bitarna kom så kom killen jag skulle jobba med för att hämta mig för då var det dags att köra igång rullpacke-maskinen :) Haha så typiskt jag som älskar att stå på avtak :P 
Dagen gick väldigt fort och jag åt för mycket choklad innan maten så jag orkade knappt äta min middag :P

Det var en mycket bra dag med andra ord :D Och innan jag gick upp till Marsipan igen så drog jag ner till Nid 9 och hämtade mig massa smørbukk, så nu har jag så jag klarar mig ett tag :D 


Något som inte har varit bra det är natten, det har varit full storm och det har låtit som att hela huset ska blåsa bort och jag har sovit sjukt dåligt men nu känner jag mig lite piggare i alla fall får se hur det blir sen fram emot kvällen :P haha. Idag vill jag vara på Marsipan!! 


En rolig grej innan jag avslutar, när jag var på Ica för ett tag sen så märkte jag att dem säljer alkohol (sån alkohol vi har på systemet) i butiken. Inte alltför starka grejer men tex Corona säljer dem på Ica. Underligt.



P det är så underbart skönt att veta att du fått komma hem från sjukan nu :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards