Alla inlägg den 3 november 2012

Av Frida - 3 november 2012 11:11

Idag sitter jag bara och väntar, packar och städar lite också. Det är ju inte många dagar till hemfärd nu :( 
I brist på annat så lägger jag bara upp massa bilder idag. 


Först lite bilder från när familjen var här. 


 

Vi är på Vitensenter här i Trondheim :)


 


 

Svårt att förklara vad detta var men ens skugga blev i väldigt fina färger. 


 

Var svårt att fota Klaras skugga utan att själv bli med på bild :P


 

Såhär trött blir man efter en dag på Vitensenter och långa promenader :D 
Visst är dem otroligt söta? 



 

Medan dem två sov så fick jag och pappsen se denna vackra syn. Helt underbart vackert! 



 

Såhär såg det ut för några dagar sen men nu är snön i stort sett borta, lite is kvar bara typ. 
Nedersta bilden är snö som lagt sig på fönstrets nedre kant var säkert en 10cm :P 


 

Igår på kvällen lyxa jag till det med pannkakor och Julebrus (typ bara kolsyra), det är ju bara fredag en dag i veckan :D 

Go helg! 

En extra tanke sänder jag till dig älskade P, hoppas du blir frisk och får komma hem snart!! 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards