Alla inlägg den 4 november 2012

Av Frida - 4 november 2012 22:45

Jag fick både annat att tänka på och göra när tok-norsken dök upp till min glädje och vi drog hem till han:) Helgen kunde inte bli bättre, efter att ha börjat så dåligt med tråkiga nyheter så blev det nu istället en helt underbar helg som jag sent kommer glömma :) Har haft så fantastiskt kul så det är inte sant och så har jag fått goda nyheter, P mår bra och får nog komma hem imorgon vilket känns skönt! Skönt också att det inte behövs någon operation :D Krya på dig nu min älskade så ses vi snart :) 


I helgen har vi tränat skrattmusklerna, kollat på film - 21 jump street är en rolig och bra film som jag rekomenderar, efter det såg vi en till film eller ja jag kollade bakom ögonlocken så jag missa större delen av filmen såg slutet och början i alla fall, sen har vi pratat, busat, kollat på Vänner, sovit i soffan, lekt med Putte (hans super söta undulat) och ätit gott :) Igår blev jag bjuden på gudomliga Vaffelkaker (våfflor), åh så sjukt goda var dem. Godaste jag någonsin ätit!!

Vid ett tillfälle idag slog det mig även att nu märker jag knappt om programmen är på svenska eller norska, om dem inte pratar väldig konstig norska, det känns väldigt bra. Sen har jag inga större problem med att läsa norska heller, riktigt roligt. Förstår det mesta! :) 


Efter en helt fantastisk helg så har jag nu avrundat helgen med att sopa golvet i mitt rum (behövdes) och kollat på mitt nya favorit program I kveld med Ylvis. Dem är så fantastiskt roliga, är inget stort fan av David Batra men det är kul att han ändå är med i programmen. 


Nu är det snart dags att sova tror jag, tröttheten börjar komma ikapp mig men först vill jag gratulera mamma ännu en gång på födelsedagen. 

 

Stort grattis älskade Mamma!!

 

   

 

Love <3


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards