Alla inlägg den 26 november 2012

Av Frida - 26 november 2012 14:20

I lördags förmiddag begav jag och mamma oss mot Gävle för att där möta upp syrran för en tjejhelg och inte vilken tjejhelg som helst utan Ladies Night helg! Det var en ganska lång resa ner och med lite förseningar (syrrans otur) så var vi äntligen samlade och begav oss mot hotellet. Där startade förberedelserna på en gång och när vi var extra snygga så drog vi ner på stan för att äta innan det var dags att bege sig till Läkerol Arena. 
Det blev 3 små rätter på en thailändsk resturang och efterrätt glass med chokladsås :D Mums!! 


Resan gjorde mig lite rädd, haha en buss full med snattrande högljudda tjejer, om jag nu inte gillade bussresan hur skulle jag då klara mig i en arena full med tjejer? Det gick bra men jag förstår ändå varför jag föredrar att umgås med killar och inte bara för att dem är snygga :P 

Det var en fantastiskt rolig och trevlig kväll. Kunde varit minst en timme till. När showen var slut så tog vi bussen tillbaka till City där vi vandra runt innan vi tillslut hamna på CC-puben, ett av mina favoritställen :D 

Tack tjejer för en helt fantastisk kväll, detta måste vi göra om :D 


  

Jag och mamma redo för en tjejkväll :D 

 

  

Jag och underbara syrran :D 



     
Välkommen på Ladies Air :D 


Att jag inte gått på Ladies Night innan, typ när Brolle varit med, detta måste jag göra om. En kanon helg om man bortser från hemresan som var en pina, var så åksjuk :( 


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards