Alla inlägg den 19 november 2012

Av Frida - 19 november 2012 22:00

Igår flyttade vår lilla ögonsten hem till oss, vår lilla underbara Molly! Så fantastiskt att äntligen ha henne här :D 

Innan dom dök upp hemma så städade jag undan lite och dammsög, allt för att det skulle vara fint tills vår lilla nallebjörn kom. Det var en lång väntan, men det var så kul när jag äntligen fick se henne. Se hur söt och vacker hon är. Kärlek vid första ögonkastet!! <3

Det var mycket att kolla och lukta på här hemma, så det tog ett tag innan hon hade tid att ens hälsa på mig men senare på kvällen följde hon mig vart jag än gick och släppte mig inte med blicken. Hon är helt underbar, busig och söt. Ett litet gansterbarn är hon också haha. Tycker om strumpor, i mitt rum hitta hon många strumpor på golvet (har hamnet där efter flytten hem) och även en nalle. 

Innan maten tog jag, mamma och Klara en promenad med henne. Så duktig. Senare på kvällen blev det en liten tur för henne och mig innan läggdags, hehe en soptunna fick sig en liten utskällning då hon morra på den :P 
Att sova i sin egen säng är det inte på tal om, hon sov inne på mammas och pappas sovrumsgolv hela natten. 

Imorse följde vi Klara till skolan, sen tog vi en liten längre sväng innan vi gick hem. Vi hitta även en pinne som vi lekte med, tokfian skutta som en liten gummiboll :D Sen har hon följt mig när hemma, när jag satte mig i mitt rum vid datorn så la hon sig inne i mammas och pappas sovrum där hon hade full koll på mig. 

 
Här har vi henne, världens sötaste tjej Somna en sväng under tvättställningen när jag hängde tvätt :)


Vi har även hunnit med att busa idag, dragkamp i hallen. Väldigt jämn match. Men man kan nog se henne som vinnare då matchen sluta med massa tuggmärken över hela högra handen och armen :P Vårt lilla gangster barn <3

Av Frida - 19 november 2012 11:15

Nu är jag sådär dålig på att blogga igen :( Måste skärpa mig!! Det har hänt lite sen sist jag var inne, jag var ju på spelning i fredags vilket var helt grymt. Men helgen blev otroligt konstig, är van att dem spelar på lördagar så jag fick en extra lång helg men det gör inget :) Fredagen spenderades på stan och på hotellrummet innan jag drog ner till CC-puben för att se om grabbarna kommit vilket dem hade så jag hängde med dem och hjälpte dem på soundcheck vilket var kul :) Fick äran att spela trummor så Adde kunde ställa in ljudet, dunka på golvpukan (eller vad den nu heter, den stora i mitten av trumsetet :P) och shit vad trött jag blev i benet och svårt var det också. Ska jag vara med i ett band så ska jag då inte spela trummor i alla fall :)

När vi var klara med det så skulle dem käka och jag hängde kvar där nere hela kvällen, gick upp en sväng till hotellrummet för att hämta Rocket-tröjan men annars var jag där nere hela tiden. Hade mycket trevligt och det var kul att hänga med mina favoritgrabbar igen :D <3 Smart som jag är, man ska INTE packa när man är stressad, så fick jag inte med laddaren och batteriet till kameran så jag fick inte några bilder :( synd! Men jag tog på mig att filma istället, hade fixat det ändå men det kändes lite extra viktig denna gång. Det var en grym show! Efter soundcheck fråga Crille om det lät bra och då sa jag som det var att det var något lite ljud kanske mellan trummorna och basen som jag inte kunde identifiera som var lite fult men det hördes inte alls sen när dem dorg igång :) Dem hade även hjälp av en jättetrevlig kille som hette Rasmus, han skulle vara med och lira gitarr i några låtar. Superduktig men oj vad nervös han var innan, fick säga till han flera gånger -Andas. Det här kommer gå bra :) Det var nog en av dem bästa spelningar jag varit på faktiskt, hehe fick även Crilles gura slängd till mig när han skulle ta sig upp på bardisken :P 

Efter spelningen hängde jag kvar, man får ju passa på att umgås så mycket som möjligt när man äntligen ses. Höll dem sällskap när dem rigga ner, hjälpte Andreas att vika backdropen. Blev super fint. Sen fick jag en fin plansch som jag fick signerad (självklart att den ska bli det) och Crille fixa så det blev lite mer kärlek i planschen :D När vi var klara var det dags att säga hej då till alla och gå och lägga sig för att dagen efter ta sig hem igen. 

Tack grabbar för ännu en fantastisk kväll, var underbart att se er igen!<3 Vi ses mycket snart igen! 

När jag äntligen kom hem så kolla jag på sista filmen av Twilight som finns på dvd för att sen på kvällen åka in till stan med Jossan och David för att se den sista :) Mycket trevligt. 

Tack för en fantastisk helg!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards