Alla inlägg den 16 november 2012

Av Frida - 16 november 2012 10:08

Hehe så fort jag flytta hem så blev jag dålig på att blogga, ikke bra får se till att skärpa mig!! 

I tisdags var jag hemma hos världens bästa Jossan hela dagen, en 12 timmars dag blev det. Vi hade Twiglight-marathon :) Sen åt vi pizza till lucnh, riktigt soffhäng hela dagen men oj vad kul det var att träffa henne igen och även bushundarna :D
Gud vad jag saknat alla filmkvällar med dig! <3


Onsdagen spenderade jag ensam hemma och igår gjorde jag något som jag aldrig gjort förut. Jag slängde mig ut i ännu ett nytt äventyr, denna gång begav jag mig till Stockholm för att vara med i inspelningen av tv-serien Kontoret som brukar gå på Tv 4. Det var väldigt spännande och kul, gjorde inte så mycket och det var mycket väntan hela tiden men det var ändå en kul upplevelse och jag fick ändå mersmak. Det här var inte sista gången!! 
Det som spelades in var att gänget på Kontoret var på konferens och vi var då konferens folk så det vi behövde göra var att sitta på en stol skratta och applådera och sen lämna rummet. Det blev några omtagningar innan dem blev helt  nöjda, ska bli kul och se resultatet sen och det ska även bli kul och se om man syns i bild, hoppas på en liten skymt i alla fall. 
Sen efter en rolig och trevlig dag så drog jag vidare till Gävle där jag befinner mig nu för ikväll ska världens bästa grabbar lira, ROCKET OVERDRIVE!! 

Sitter nu på mitt favorithotell i Gävle och väntar på att tiden ska gå, tänkte ta mig ut på stan en sväng i alla fall innan det är dags för kvällen :) 
Måste bara säga att dem har välrdens skönaste sängar här, my god säger jag bara har sovit helt fantastiskt inatt :D och enn natt till blir det. Sen kommer jag tillbaka nästa helg igen för då är det Ladies Night med mamma och syrran :D Haha snart är jag stammis här :P

Ha en bra dag så hörs vi :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards