Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Frida - 8 oktober 2009 18:37

Måste bara börja med att jag älskade Jack´s prov så jävla enkelt. (ljudredigeringen) Sen fick jag för mig att jag skulle åka och hälsa på mormor om hon är hemma och de visa sig att hon är de så imorgon bär de av till mormor :) Ska bli kull, jag ska önska pannkakor en dagen :P hihi Sen tänkte jag gå på stan på lördag, kolla lite skor och kläder. Nice nice, är så shopping sugen så de är inte sant haha. Ni får höra mer av mig på måndag, tänker inte släpa med mig datorn till mormor och hon har ingen men jag överlever utan.


Kram på er!

Av Frida - 8 oktober 2009 11:41

Hade min lilla pärla Astrid levt idag så hade hon firat fem år idag. Min lilla sötnos, gud vad jag saknar henne. Hade jag fått en önskan så hade jag önskat att jag hade henne tillbaka hos mig de hade vart helt underbart. Grattis på dig i viket fall som helst min lilla pärla. Här kommer en bild på min lilla Astid.


  

Du finns alltid i mina tankar och mitt hjärta! Astrid <3  


Just nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så jag kan få mina prov överstökade. Är lite nervös men de kommer gå bra är jag övertygad om. Sen efter skolan blir de att dra hem direkt och vara barnvakt på flera mils avstånd. Ska hålla min lilla syster sällskap när hon är ensam, jag ska plugga minus och plus med henne kanske kör vi lite gånger tabell också får se. Näe nu ska jag städa mitt rum lite och fixa håret. 


Hej svejs

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards