Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Frida - 17 oktober 2009 13:17

Igår kände jag mig väldigt hela dagen men de blev bättre på kvällen när en av mina sambos kom och fråga om jag ville kolla på film med dom och en tjej kompis dom hade här. De var mycket trevligt, vi kolla på denna film: Denna film var rolig och jag behövde verkligen skratta efter allt depp. De var mycket trevlig att göra nått tillsammans med mina sambos som jag annars inte umgås med tyvärr måste jag säga. Är mest bara på mitt rum hela dagarna men nu har jag tänkt att förändra min vardag, jag ska tex gå ut och gå minst 20min varje dag och de kanske slutar med att jag kommer ut å springer vem vet.



Denna dag börja som alla lördagar med melodikrysset :) Denna gång var de faktiskt extra svårt :P Jag kunde två stycken men som tur var så hjälptes jag och pappa åt. Jag kunde dom som inte pappa kunde och tvärtom :P Hehehe värsta teamwork då. Nu tänkte jag plugga en liten stund och sen tänkte jag dra till Ica å handla lite godis och chips. Sen är de även en rask (ganska i alla fall) lång promenad (lång blir den i alla fall), de ska bli ruksigt härligt. Var ute väldigt mycket för nått år sen å gick men sen när jag tog studenten så tappa jag de men nu tänkte jag uppta de igen. Mådde mycket bättre då, man får inte lika mycket dö tid då alla negativa tankar kommer fram vilket jag behöver bli av med. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, hoppas på att kunna umgås med nån/nåra kompis/ar. Men vi får se annars blir de myskväll framför tvn och Körslaget!


Ha en bra dag allesammans!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards