Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Frida - 14 oktober 2009 18:42

Här är lite bilder från när jag var hemma i Jämtland, har tagit lite tid innan jag lagt upp dom men här är dom. Pannkakslagning, motorkaksbakning, död fågel och min söta lilla syster.  


 

Mina och min syster Annas fina pannkakor, mvi gjorde dom med kärlek!


 

Vi kom fram till att dom inte skulle passa till att säljas haha. Men ack vad goda dom var, speciellt i tre hungriga flickors magar. :)


 

Jag och Klara bakade ju Morotskaka och här är den blivande morotskakan. Såg ju inte så jätte gott ut :P


 

Klara smaka på den och godkände den redan i de här stadiet :) Mums var hennes kommentar :P


 

Såhär blev resultatet, Mycket Väl Godkänd! (Av fler än mig och Klara) Mums mums!


 Jag och syster Anna satt och kolla på tv ohhelt plötsligt flög denna fina fågel in i rutan, shit vad rädda vi blev. Jag försökte med hjälp av pappas foppa-toffel göra HRL på den stackarn, men med sorg i hjärtat måste jag meddela att vi tyvärr förlora den :( Snyft Aldrig kul att mista nån.


 Klara närjag hämtar henne på fritids, prick halv fyra. Hehehe De var de sista hon sa till mig, glöm inte hämta mig halv fyra :) Hon är så söt min lilla prinsessa.       

      




Längtar efter er min underbara familj!! Massa kramar till er alla!!

Av Frida - 14 oktober 2009 17:04

Ja igår hände de väl inte så mycket, kom till skolan på morgonen då jag tittat på schemat på nätet och sett att vi börja på morgen men när jag väl kommer till skolan visa de sig att vi hade eftermiddags lektion. Alltid lika kul att man kan lita på schemat. Ja ja de löste sig ändå för jag och rasmus hoppa in i gruppen som skulle ha lektion :P Så vi sluta innan vi börja haha. Sen drog jag hem och plugga å var duktig :)


Sen idag har jag haft föreläsning, den var medelmåtta men den kunde ha varit sämre. Sen har jag handlat lite och nu sitter jag hemma på mitt rum och fryser som en gris de är inte ett dugg varmt. En vacker dag kommer jag frysa ihjäl tror jag :( Sen längtar jag hem till Jämtland och snön, är så sugen på att åka skidor :P De é änna jobbigt.


Ikväll vet jag inte vad som händer, jag vill hitta på nått kul. Blir de inget så får jag krypa ner i sängen och mysa framför tvn de funkar de också.


Näe nu orkar jag inte skriva mer hej svejs vi hörs

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards