Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Frida - 15 oktober 2009 19:36

Idag har vi börjat med journalistik kursen, vilket jag tyckte var sjukt kul. Härliga lärare. Jag tror att jag kommer lära mig otroligt mycket på denna kurs och ha mycket roligt. Christian sa till mig att efter den kursen kommer man läsa tidningar på ett helt annat sätt, låter både spännande och kul. :) Efter en hel dag med information och lyssnande på radioklipp (en del hemska) så drog jag och Therese till studion och lekte lite. Goffe smet in och gjorde en bråskande väderrapportering, fast den blev inte så snabb som vi hade tänkt oss då vi inte hitta nån text med väder.. Men vi fick tillslut lite väder :) Sen var vi kvar där ett bra tag, Andreas var in och fråga hur de gick och så fick vi tips på en lösning till den hemska värmen där inne. Vi fick tipset att öppna fönstret hehe :P Han är rolig han :) Jag var nog inte hemma förrän halv sex. Lång dag men rolig och givande. Hehe och en sak till jag var FÖRST in att rösta på Rix top sex idag :P hehe


Puss å kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards