Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Frida - 18 oktober 2009 14:53

Igår hade jag en fantastiskt rolig kväll :) Dagen var däremot inte så värst kul, gjorde inte så mycket. Jag löste Melodikrysset med pappa, jag kunde svara på dom två frågor som inte han kunde och tvärtom. Bra team med andra ord. Sen har jag spelat spel och lyssnat på musik.


Sen vid fem tog jag mig först till Ica för att köpa lite snacks, sen gick jag hem till Gabbe och umgicks hela kvällen med Gabbe och Sandra. Vi hade sjukt kul och Gabbe vart hel galen ett tag hehe, sen vid tio i åtta stack vi till Ica. Sandra skulle ha sirap och Gabbe skulle ha kakao :P Tillsut kom vi tillbaka efter att behövt släpa en mycket galen Gabbe hem. Sen satt vi och snacka ett bra tag sen kl nio kolla vi på filmen som sändes på 4:an. Wild hogs hette den.

 Sjukt bra film asså, shit mycket skratt. Denna rekomenderar jag starkt! Medans jag och Sandra satt bänkade framför denna underbara film så gjorde Gabbe helt fantastiska pannkakor till oss. Mums, blir nog så att jag anställer han som kock :) Hihi Sen käka vi lite popocorn och kolla på nån annan film som verka bra men vi såg inte början utan bara mitten, jag somna i soffan och Gabbe å Sandra stack in på hans rum och kolla på nån skräckis. Hahaha de var ingen som väckte mig å sa att jag skulle gå hem så jag blev kvar i soffan hela natten, de var tur att den var såpass bekväm som den var :) Jag vakna först och får se att de är strålande väder ute :) Tillslut vakna även dom andra två (Sandra hade också bliit kvar) , vi satt och snacka lite sen visa dom mig snuttar av filmen dom såg igår, läbbig :P Sen stack Sandra hem och jag å Gabbe kolla på Tolken i knipa. Haha en helt galen men rolig tecknad film.

 Helt sjuk asså. Efter att den var slut så satt vi och snackade ett tag. Sen vid ett så gick jag hem, behövde ju käka frukost och plugga. De var ruskigt skönt ute :) Så de blir en väldigt lång promenad sen. Ska bara vänta på att Körslaget ska ta slut (missa ju de igår) och att mobilen ska laddas färdigt sen ska jag bege mig ut på en härligt lång promenad :)


Tack som fan för gårdagen behövde all denna glädje de kändes fantastiskt :) Och tack för pannkakorna och att jag fick låna soffan över natten hehe.


Kram kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards