Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Frida - 28 oktober 2009 16:50

Efter att haft en riktigt jobbig måndags kväll och en ganska jobbig tisdags kväll så har denna dag varit kanon! Igår var jag visserligen ute på en timmes lång snabb promenad runt i Båstad vilket var väldigt skönt för kroppen :) Idag har jag haft tre omprov de första gick bra och jag tror att jag klara de, fick inte reda på svaret idag, men dom andra två proven klara jag tack och lov så jag har haft en toppen dag :) Och så fick jag reda på att min Halloweendräkt har kommit :D trodde inte den skulle hinna komma men de gjorde den som tur var och de var ganska snabbt också. Så när jag var färdig i skolan så gick jag till Ica Gamlegården där man får hämta ut paketen, de är en bit dit så jag fick lite promenad och sen gick jag en omväng hem. Gick strandvägen mycket skönt, mötte Therese och hennes syrra på vägen trevligt :) Nästan direkt när jag kom hem så testa jag dräkten och den sitter perfekt :D Jag kommer bli den sötaste pumpan på lördag och kanske den ända :P Är så nöjd med dagen.


Nu ska jag plugga en stund sen ska jag bara krypa ner i sängen och ta de allmänt lugnt :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards