Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Frida - 20 oktober 2009 20:32

Idag har vi haft föreläsning med Gunilla Welander och Elisabeth Trotzig hela dagen, de har varit den bästa och roligaste föreläsningen hittills. Har inte haft en tråkig stund idag :) Vi fick på slutet granska reklam och fälla och döma vilket var mycket kul. Sen efter de så hade min grupp gruppmöte som gick mycket bättre än jag tänkt men långt ifrån bra, de är lite svårt att göra ett grupparbete när inte alla är på plats :( Suck. Ja ja sen när dagen var slut så hade jag sällskap hem och väl hemma satte jag mig och kopppla av ringde hem till familjen och berättade en glädjande nyhet :) Jo sen har jag ju ringt och röstat på Världens bästa topplista, Rix top 6. Idag var inte Christian där för han var iväg på sin morfars begravning :( Men då var en annan bekant där, ingen mindre än Miklo. Förstod först senare efter samtalet vem de var jag hade pratat med :P Nu är de bråttom ska iväg och spela fotboll med mina klasskamrater och måste hinna byta om vi hörs imorgon :) om jag lever då haha

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards