Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Frida - 24 oktober 2009 15:58

Men först tänkte jag berätta om gårdags kvällen då jag var hemma hos Gabbe och laga mat tillsammans med han å Sandra iofs var de mest Gabbe som gjorde jobbet, han fritera stripsen och stekta hamburgarna men även vi hjälpte till en del. :) De blev då alltså hamburgare med bröd och strips och sen efter en del timmar så blev de efterrätt. Glass med hemmagjord chokladsås mycket gott, medans Gabbe gjorde den så diska jag allt vi hade använt och lite till de var de minsta jag kunde göra :) Vi kolla även på Idol och sen nån äcklig film som jag blunda typ hela tiden. Ja just de sen hade tjejsnack tillsammans med Gabbe hehe så kolla vi även på Cirkus Möller de var kul men en halvtimme är för kort! Sen stack jag hem så jag var hemma till fem i tolv satt vid datorn nån timme sen var de dags att sova i tysnaden, de är bara jag hemma just nu de är skönt :P


Sen idag så vakna jag kvart i tio och då var de dags att gå upp för att lösa Melodikryss med mamma och pappa var även med från och till då han jobba samtidigt. Vi var värsta teamworket, de inte jag kunde kunde någon av dom andra och så vidare. Den bästa frågan var Vad heter han som inleder sången? Man skulle skriva in hans mellan namn. Hade typ redan innan listat ut vem de var han prata om. Sen körde dom igång låten "I saw here standing there" och den person som klinka på pianot och sjöng var ju självklart Jerry Lee Lewis, de kan man inte ta miste på. Hade jag inte kunnat den hade avrit katastrof. Han är en kalr favorit bland alla sköna sångare från 60-talet. De är just sånna frågor och låtar jag vill ha med i krysset :) Lätt som en plätt!


Sen har jag tvättat idag, två maskiner och sen har jag och Therese varit på Ica och Hippus. Sen har vi snackat en hel del, sen kolla vi på ett gäng Islandshästar sen var de dags att dra hem och stoppa nått i magen och nu är de dags att göra middag och sen förbereda sig inför ikväll då de är fest på Pepes. Men innan dess ska jag även hinna med att beställa min Halloweendräkt :)


Kram vi hörs imorgon

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards