Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Frida - 12 oktober 2009 16:39

I fredags drog jag ju till mormor och de var väldigt trevligt där :) I lördags var jag inne i Göteborg och shoppa, köpte två par benvärmare, en kofta, en t-shirt och en scarf. Lägger upp bilder här någon dag :P På kvällen var jag helt slut efter allt springande hehe jag höll på att somna framför Körslaget men lyckades hålla mig vaken till åtminstone 23 :P Igår när jag kom till stationen så mötte jag Anna och Andreas som tydligen hade åkt samma tåg som mig, så jag hade sällskap med dom hem. De var himla trevligt! Sen idag så har de varit en otroligt rolig dag, vi hade lektion med Hasse i studion :) Sen fick vi vara där inne själv och leka eller öva om man vill säga så. Hahaha jag var sist kvar i min grupp så jag satt där inne själv och greja, Jonas kom in en sväng å hälsa på mycket trevligt. Jonas är en glad, rolig och en mycket rolig skåning :) Han fick snacka lite sen lämna han mig så var jag där inne en stund själv, sen hälsa Stefan på och jag visade han lite om programmet. :) Melker var också in en sväng å frågade om de gick bra för mig och de gjorde de. Senare så dök Therese upp och efter en stund sprang hon och hämtade Caroline så vi satt där inne och snacka ett bra tag. Stefan dök upp en sväng till ochäven han fick vara med å snacka lite. :) De var ruskigt kul sen kom bla. Hasse och Jonas in, de vara dags för lektion så vi fick så lov att avsluta och gå därifrån. Grymt rolig dag asså. Sen gick jag till bibblan och lämna tillbaka boken jag lånat fast att jag inte har läst ut den :P haha sen var jag med Therese på Ica. Sen har jag pluggat och donat..


Kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards