Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Frida - 19 oktober 2009 17:39

De blev en toppen dag som jag kände på mig redan imorse innan jag drog till skolan :) Jag fick även mina lovade autografer, Andreas lova nämligen mig i lördags att jag skulle få deras autografer :) Andreas, Goffe och Amanda har nämligen ett band ihop och siktar nu på att bli jätte kända hihi och jag ville vara först med att få autograf, har Amandas kvar att få :) Men de får jag fixa imorgon. Andreas skrev sin första idag, tror de kändes bra för han. Jag tyckte de var kul och de tror jag att grabbarna också tyckte. Sen kom vi fram till att jag kan sälja dessa dyrt då den dagen dom blir mega kändisar. Haha kul. Stört sköna grabbar de där.


Ja jag har ju inte bara fått autografer idag utan jag har även vart på föreläsning hela dagen, den handla om Lagar och Marknad. Rätt så intressant faktiskt. Jag gillar Christer, som han heter, som föreläste för varje gång de är dags att börja så spelar han en låt ifrån Beatles, de är underbart nån som spelar härlig musik.


Sen har jag, Linnea och Stefan handlat lite. Haha Linnea for runt som en galning där inne och fort gick de. De var ruskigt svårt att hänga med haha. Sen hade vi sällskap hem, Sheriffen slog följe med oss.


Imorgon är de föreläsning igen, samma ämne och samma plats och så kommer gäst föreläsaren Elisabeth Trotsig de ska bli kul å spännande. Sen efter att dagen är slut så ska min grupp hård jobba några timmar. Även på onsdag så vi får se när jag bloggar igen, kanske hinner med de imorgon en kort sväng :)


Näe nu ska jag avsluta och ägna en stund åt mina studier men innan de vill jag tacka Andreas och Goffe för dom otroligt fina autograferna :)


Kram å hej  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards