Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Frida - 21 oktober 2009 18:30

Glömde att berätta om fotbollsmatchen som ägde rum igår, vi hade väldigt kul och nästan alla gick därifrån med mer eller midre skador :P Jag har tex rätt ont i min högra fot precis ovanför tårna :( Jag sparkade ett ex antal gånger på Linnea igår av misstag haha. Kan inte springa i skor inne och sen har jag inga heller så jag får väl skylla mig själv lite också. Men jag lyckades göra ett mål i alla fall och de är jag väldigt nöjd med, Andreas var målvakt och kunde inte fånga bollen just då :P Sen hade jag två till målchanser men då var mister målvakt ivägen. En var att jag fick bollen på insidan låret, de hade varit ett snyggt mål om som sagt inte Andreas vart ivägen. Han tyckte att jag bara fick göra ett mål och de fick jag vara nöjd med, de plus skador. De var ett tag jag hade väldigt ont i foten och även högra smalben då jag sparkat på Linnea eller Jonas hehe. Men de kändes lite fel att vara i samma lag som en IFKare då man själv är Gaisare, men de funka. De var en vild med rolig match. Jag hoppas vi gör om detta gott folk :)


Kärlek till er!

Av Frida - 21 oktober 2009 18:08

Idag har varit en bra dag :) Vi har haft Pia i Journalistik - Etiska regler. Mycket intressant och roligt, satt brevid Gabbe och de var en upplevelse kan jag säga hehe. Han höll på med konstiga saker emellanåt :P men han är en väldigt trevlig kill, man skrattar mycket i hans sällskap vilket är bra :) Sen efter lektionen så stanna min grupp kvar för att arbeta men innan de var dags att jobba så skulle jag till Ica och handla mat och Rasmus fick snällt följa med. Han fick även snällt följa med mig och värma maten hehe. Tror inte han hade nått emot de iofs. Sen var de dags att börja spela in våra texter om oss själva som ingår i uppgiften som vi ska skicka in till dom "kloka gummorna" (tre av våra lärare). Jag, Linnea och Gabbe försökte rocka lite med en rockring, gick inte jätte bra men kul hade vi. Jag och Gabbe snacka lite också, han är bra trevlig att prata med :) När vi var klara med de så gick jag och Linnea till systemet och sen lämna vi lite hos Jonas sen var de raka vägen hem. Ska hem till henne och Magnus ikväll och umgås med folk. Funny funny! :)


När jag kom hem så var de nästan med en gång dags att ringa och rösta som varje dag :) De är dock lite tomt på Facebook utan alla Christians inlägg men imorgon tror jag att han är tillbaka igen, med andra ord var Miklo där idag också till min stora glädje! Och idag var jag ju beredd på de så de var ju en helt annan sak att prata med han, de var helt underbart :) Saknar dig Miklo!! Vårt samtal sändes även i radion vilket var väldigt kul. :) Kan bara beskriva min tillvaro med ett ord just nu LYCKLIG!! De är en sån otroligt härlig känsla.


Kramar till er alla och extra många till dig Miklo som under så lång tid gjorde mina vardagskvällar till dom bästa :) Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards