Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Jobbig dag men trevlig natt

Av Frida - 8 november 2012 12:00

Igår var det en riktigt jobbig dag, jag var trött och lite nere. (Ingen bra kombo!) Tror det kallas seprationsångest och inte hade jag någon på jobbet som kunde lindra den heller :( Jag packade i alla fall pølse som häromdagen, det gick väldigt bra och maskinen var snäll i stort sett hela tiden :) Typ första gången i världshistorien :D

 

Haha sen gjorde jag en rolig grej, trots att jag var så trött så tackade jag ändå ja till att jobba övertid inne på Conbar (stället jag egentligen hatar) haha ja ja det ger ju pengar men gissa om jag var slut när jag kom hem :P Behövde inte bara stå på mitten och kolla på Troika bitarna som åkte förbi, det var dock trevligt för när jag stod där så stod jag tillsammans med Niclas som jobbar på Nid 5 (träffa han på løningspilsen) mycket trevligt, jag fick även stå på avtak för en gångs skull och packa bitarna i kasser :) Sen vid halv 2 var vi klara ja med godiset men då skulle vi vaska (tvätta och städa), haha sådär lagom rolig syssla mitt i natten :P Men det gick bra och jag kom go och glad hem, mådde mycket bättre sen. Det var en rolig natt och jag fick en skön promenad hem :D

  

Jag fick en matkupong för att jag skulle jobba övertid så till middag åt jag en god baguette och sen åt jag min medhavda middag vid tolv :P Det var en minst sagt lång och annorlunda dag. Ångrar inte att jag tacka ja till extra jobbet, dem timmarna gick grymt fort och var väldigt roliga :P
 
 
Idag är min sista dag på jobbet och imorgon flyttar jag ut :( Allt är i stort sett packat, ska bara slänga ner det sista och sen städa så är jag klar. Det känns väldigt jobbigt men jag hoppas jag ska klara mig. Har bävat för den här dagen länge nu och nu är den här. Kommer i alla fall åka härifrån med underbara minnen och massa med nya vänner som är helt underbara! :D Nu blickar vi fram mot en vinter i Åre och Hermelinen och sen hoppas jag kunna åka tillbaka hit så fort det bara går :) Har aldrig trivts så bra på ett ställe som här och det var länge sen jag kände mig så hemma någonstans, kommer bli jobbigt att åka. 

Ha en bra dag :D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards