Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Frida - 1 mars 2011 22:20

Idag har de varit en ovanligt lugn dag, nästan lite för lugn men de har vairt skönt speciellt när stor tjejerna var på dagis :) Har umgåtts mycket med Agnes idag och busat med henne, både hon och jag har skrattat jätte mycket :) 

Hon låg i sitt babygym en stund och så fick hon fart och rulla ner från filten och hamna på mage vilket jag tror förvåna henne lite men så slängde hon med huvudet så hon slog pannan i golvet, hon blev jätte ledsen den lilla stackaren men de gick äver ganska snabbt efter att jag tagit upp henne i famnen pussat henne i pannan och pratat lite med henne ;) Hon älskar mig de märks :D


På kvällen skulle Linda hämta Oskar och medans vi vänta på att dem skulle komma hem så hade jag och stortjejerna riktigt kul, vi dansa och låg i deras säng och mös och prata. Helt plötsligt säger Schh till mig , då skulle vi vara tysta men de gällde inte henne :P hehe


De har varit en trevlig kväll med mycket glädje och super god hemlagad pizza, den godaste jag någonsin ätit!! Mums!


Känns lite tråkigt att jag ska åka nu när oskar kommit hem men de blir att lämna med flaggan i topp om man säger så, jag slutar när de är som roligast :)


Over and out.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards