Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Frida - 18 mars 2011 21:47

Imorse när jag vakna och kolla på klockan inser jag att jag sovit bort halva dagen, de var länge sen jag sov längre än till nio. Snabbt tog jag mig upp käka frukost framför tvn. Sen kl 13 var de dags att möta upp syrran på skolan och sen dra till Ica för att köpa lite godis till henne då hon ska vara hos en kompis hela helgen. Sen gick vi hem så hon fick packa och sen bar de iväg hem till hennes kompis pappa där dem skulle käka pannkaka innan dem skulle åka bussen hem till hennes mamma där dem då ska spendera helgen. 


Ett tag efter att jag och mamma kommit hem efter att jag mött henne vid bussen så kom den där förbaskade snön som alla pratat om, trodde vi skulle slippa men icke. Har varit så skönt med dem soliga dagar vi haft, sakna dem redan i samma stund som jag såg den första snöflingan komma :( Hoppas på bra väder imorgon då jag troligen ska in till stan för att träffa en kompis och hämta min biljett till The Women och The Troublad Three spelningen den 26 mars. Hoppas de blir av! 


Näe nu blir de duschen och sen ska jag krypa ner i sängen och slå på en Elvis film :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards